Monday 19 April 2010

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Idag blev jag arg gånger 2!
Först min lärare i tal är världens sämsta!!
Jag menar, hon gnäller på oss, för att vi inte är snabba nog men seriöst, vi hinner knappt öppna boken innan hon begär ett svar, samt idag gick vi igenom en väderleksrapport och de pratade lika snabbt som en berg-o-dal bana åker, så dt var lite svårt att hänga med..
men hennes arroganta sätt går mig på nerverna, dessutom så ringde HENNES mobil 2 gånger under lektionen, Kan tillägga att den var inte på viberation!
Men den värsta kommentaren var nog: Ni gillar inte att studera ellerhur!?
HALLÅ, kan vi få i alla fall 1 sekund till att tänka, då det var proppat me nya ord så det tog lite extra, dvs 6 sekunder istället för 4!!

Hade en bra lunch me Shaa o Rara (aka. Shao & Clara)... Omurice, ala tyskstil...looool

Hemma så har jag pluggat o kollat på film, och skällde dessutom min manager då jag tycke att hon gjort fel, jag var inte den enda som tyckte det.
+ hon borde inte lämna ett meddelande på tavlan utan säga det rakt ut istället.
Vi som bor här tycker att hon gör många fel, plus varför klaga, hon e ändå in hemma under halva veckan.
Så jag sa till henne vad som borde ändras osv. och hon lyssnade, tror att hon har respekt för mig.
Egentligen gillar jag henne o vi e bra kompisar..men.. som hon har inte riktigt hittat rätt som manager.. dvs mkt kvar o lära.


Imorn e Rara's födelsedag.. har inte köpt ngt än... jag e en dålig kompis!? ^^;;
+ imorn ska ja göra japanska/engelska språkutbyte med Setsuko-san. :)

No comments: