Sunday 9 May 2010

Solig dag...

Idag sken solen över Seoul.. Våren/sommaren är redan här.
Började dagen med en lång dusch :)
Sedan sprang jag runt till alla sminkbutiker o letade solskyddsfaktor, köpte ingen dock utan spanade mest, men ska nog köpa den från Misha, den verkar bäst, eller passa mig bäst i alla fall.

Sedan åt jag lunch me Sayuri, det blev curry för min del o Hayashi rice för Sayuris del.
Mycket gott, o för en gångsskull smakade det japan o inte korea ^^
pratade en hel del under maten.. efteråt gick vi ner till Baskin & Robbins och åt glass, eller yoghurt glass.

Har sedan spenderat resten av dagen tillsammans med mina glosor...
Det är som en saga som aldrig tar slut!!
Imorn har jag sista repetitionen inför skrivtentan o näst sista inför hör/skriv-grammatik/läs/intervjutentan....



5 dagar tills mamma kommer.. (^0^)
7 dagar tills japanska släkten kommer.. (^__^)
8 dagar tills Shao + Clara lämnar mig.. (T__T)

No comments: