Wednesday 5 December 2007

HAPPY DAY!

Igår kom KBS på besök o filmade, o intervjuade..bla mig!
Fick frågor om koreansk litteratur.. måttligt kul?! Men den sista frågan slog de andra "Vad ska du göra när du är klar med dina studier?"
- Ja du.. jag har precis börjat med mina studier så det lär dröja ett bra tag!!

Igår hade jag även lektion me Prof. Kim.. fick tillbaka min tenta som jag slet o kämpade med i fredags.. i 4 hela timmar.. MEN det var värt det.. JAG FICK VG :) :) :) (+ över 90% på min test score)
+ fick info ang historie tentan.. jag har 1 ord att säga: BAAAAAAAAAAAAAH!!
Vi ska förbereda ca 5 rader om 30 olika personer..dvs 5 rader per/person.
+ 75 händelser på 10 rader per händelse.. YAY då vet jag vad jag ska sitta med under de närmsta veckorna..jag har ehm..1,5 veckor kvar!
På tisdag ere muntlig tenta med KANG.. I'm a bit nervous..she can be scary ^^

Började mitt nya jobb... på NK ;)
Jobbar på musik o film.. står i kassan..shit va mkt dt va att lära sig.. kort hit o dit, system, gångar osv!!! Hope I can remember it all ^^



Today...nothing more nothing less..
Joo.. vi hade knytkalas, med koreansk mat, svensk mat o algerisk mat...o div. dricka såsom julmust, te och glögg!
Det var "mys" :) :)

Spanade in mina konton på yesstyle och yesasia.. det lutar åt de snart kommer att skeppa iväg saker från Hong Kong... I can't wait :) :)

Fortfarande ingen snö men jag e lycklig som ett troll...då jag inte är en snöfantast!

No comments: