Thursday 9 November 2017

COSRX i Sverige!!


OMG!! I cannot believe it! I saw Lyko, Swedish shop is selling COSRX products!
And also the shop called SKINiD! Rest of the post will be in Swedish!

Jag vet inte var jag ska börja men jag upptäckte att Lyko säljer COSRX produkter på sin hemsida!
Och på Cosrx's koreanska hemsida visade de att SKINiD också säljer deras produkter!
Ja de kostar mer än i Korea men så coolt att de finns att köpa i Sverige.

På Lyko - Allt är nästan dubbelt så dyrt, vilket är vanligt för importer i Sverige. Men till alla er som vill testa och vill inte beställa från en utländskt sida. Lyko har gratis frakt så jag antar att det är något i alla fall :)
SKINiD är billigare men man måste betala frakt för allt under 399 kr. Å andra sidan behöver man bara köpa 2-3 saker så är man uppe i den summan :)


Några av mina favoriter är
Lyko
COSRX GOOD MORNING LOW-PH CLEANSER 150ML
COSRX ONE STEP PIMPLE CLEAR PADS 70ST
COSRX ACNE PIMPLE MASTER PATCH

SKINiD
ONE STEP PIMPLE CLEAR KIT
MOISTURE UP KIT
ONE STEP MOISTURE UP PAD
ACNE PIMPLE MASTER PATCH
ONE STEP PIMPLE CLEAR PADS
LOW-PH GOOD MORNING CLEANSER


CosRx official webiste


#Cosrx #Skincare #Korea #South #Sydkorea #Hudvård #KBeauty #코스알엑스 #Lyko #SKINiD

No comments: