Sunday 20 September 2020

Fläckborttagning

Nu har det börjat, mata bebis med mat. Och ja, det blir en hel del kladd som ni med småbarn vet.
Nu har jag hittat en bra fläckborttagning och nej det är inte Vanish, jag är inte nöjd med Vanish om jag ska vara ärlig. Tycker inte alls att den utför sitt jobb. Men nog med det... Produkten jag hittat är från Grumme. För mig är det en ny produkt som kom 2020 men rätta mig om jag har fel.
I alla fall så drogs jag till den pga 1. Rea, 2. Bäst i Test.
Jag köpte och testade på barnmatsfläckar. Jag följde instruktioner o tvättade, såg inte ett spår!

Den är vegansk vilket är ett plus med tanke på ingredienser.

Kan varmt rekommendera till barnfamiljer och du som alltid lyckas få fläckar på vita kläder!



#vimedbarn #fläckborttagning #matrester #fläckar #mat #vegansk #grumme


No comments: