Tuesday 12 April 2011

Tillbaka i gymmet!

Efter 2 veckor borta hade jag mitt första gympass idag. Ursch va segt det gick men skönt att vara tillbaka. Imorn är det ZUMBA dags. men innan ska jag jobba en hel del....samt läsa min bok.

Är så sjukt avis på brorsan som är i England. Jag som trodde att föreläsningen skulle ge något men icke!!Hade kunnat hoppa den med gott samvete!!!

+ En kurs kompis drog till LA o Las Vegas igår...avis på det me.. ja vill oxå till USA!!!

Undrar när mitt paket från Yesasia samt paket från Sangbong unni kommer..snart hoppas jag! Är orolig för alla kompisar o släktingar i Japan, det blir inte bättre liksom.

I förra veckan fick jag ett stort kuvert från Yoko-san med en hello kitty penna, hello kitty tygpåse samt en plastficka med KJW ^^ - så gulligt av henne, me tankte på hur de har det därborta...måste skriva ett nytt brev snart tror jag!!

No comments: