Saturday 11 December 2010

Från att vara helt tom till pank!

Mamma har frågat mig ett antal gånger vad jag vill ha i julklapp, mitt svar: Ingen aning..
Sedan började en ny dag med att mail om Arashi's nya koncert DVD som släpps den 26Januari 2011.
Ett MÅSTE :D

Sen pratade jag med min "stora syster" Sangbong i Korea... o nu har jag beställt massa saker från Korea. Så snart kommer jag vara en Poncho/Jacka, väska, mössa, halsduk, pjamas, boots, deo o ögonfransböjare (de 2 sista låter lite märkligt kanske men MISSHA är bäst..haha) rikare.
Och till ett bra pris!!! rea o allt fraktfritt.. dvs inom Korea
Sedan ska unni skicka sakerna till mig...!!!
Från att mamma bestämt sig för att endast ge mig pengar till att få allt detta... I'm H A P P Y
Hoppas storlekarna blir rätt annars blir det blocket..hahaha

No comments: