Thursday 24 February 2011

"mkt att göra" vecka..

Har pluggat till min tenta, min "open-book" tenta.
Seriöst.. dt va inte kul, vi fick sitta o slå upp massa saker...tog halva tiden sen skriva massa andra saker! men men nu är Marketing & IT kursen över och på måndag börjar Service Management

Är i krig me skolan ang språk, ibland undrar jag varför jag valde skolan när ingen ansvarig kan svara på ens frågor, det verkar som att de inte kan mkt...ursch ursch!!
Ge mig ett tydligt svar!!

I måndags tog Athena slut - inte för att jag var värsta fanet men men, idag (torsdag) My Princess... slutet var sisådär men gillar SSH oavsett XD
Så nu har jag Paradise Ranch, You taught me the important things, Bartender och Dream High att se på..
Samt den nya serien Midas. och..har börjat kolla på lite äldre serier oxå..
Mest koreanska, då jag måste hålla min koreanska uppe..haha

+ fick se att en "IRIS 2" ska släppas senare i höst, vilket betyder att Athena inte var Iris 2.. är nyfiken på hur den kommer vara!!! måste ses :D

Idag fick jag reda på att Gmarket skickat mina saker..yay!!
men de lär komma på måndag, när jag är i V.. typiskt!
Samt Sandras o mina Päls saker bör oxå komma då..varför måste jag vara i V för :(

Imorn åker jag, mamma o pappa till Storvik..ännu mer snö!? och kyla!!
Imorse hade jag -21 när jag gick ut!!!!

No comments: