Friday 11 February 2011

ny diet, mer träning..o massa plugg

Nu har jag dragit igång med en ny diet, den kallas ISO metoden, hittills har det gått bra och vikten börjar gå neråt vilket är bra!
Ska storebror kunna bli snygg o smal ska jag oxå kunna.. hehe

Tränar mer o mer på gymmet, förutom enskild fys o styrketräning kör jag ZUMBA en gång i veckan.
Kan säga att Zumba får mig att svettas som aldrig förr, och det är kul! Man ser ut som en idiot men vad gör det!? jag är inte ensam i alla fall!

Termin 1 av IMF är över och är inne på nivå 2!
Sitter med mitt Pro1 arbete, Sem4 föreläsning och tenta på det!! efteråt drar en ny kurs igång...
Skulle vilja lämna Sverige ett tag... om jag har tur kanske jag o storebror tar en liten weekend lr ngt till Irland! Det var ett tag sen som vi reste ihop så det skulle vara kul, dessutom träffas vi inte så ofta längre då han bor i Norge o jobbar på!

No comments: