Friday 17 April 2009

Tillbaks till vardagslivet

Jag antar att det är såhär det kommer vara i framtiden - jobb, jobb och ännu mer jobb!
Jag klagar inte utan jag har insett mitt nya liv! (^__^;)

Denna vecka har jag suttit med UAT o bara knackat in div saker och gjort det som Julie och Charlene mailat mig om..!!
Både roliga och tråkiga saker, men har o andra sidan lärt mig mycket!!

Jag har oxå börjat min nya diet!
Sen i tisdags har jag bara ätit 400 kcal och druckit vatten!
JO, visst är jag hungrig men inte så hungrig som jag trodde att jag skulle vara... jag ser ljuset i tunneln och det är oxå ljuset så får mig att inte lägga av!
Nu har jag chansen att börja träna o bli av med allt fett jag laggt på mig sedan jag slutade med handbollen! (Jag har dock snygga ben kvar - alltid något att hänga i julgranen)

Visst är det inte lätt när man sitter framför en dator hela dagen och när man kommer hem vill man bara sova.
Nej nu ska jag ordna upp det här en gång för alla!!
Jag ser alla mina asiatiska kompisar som e smala som pinnar!! dags att bli som dem!? (O___o)/"


För att inte bara hålla på med svåra saker så har jag hittat två nya japanska serier, スマイル (Smile) med Matsujun och ザ・クイズショウ (The quiz show 2) med Sakurai Sho!!
Såg första avsnittet av Smile idag och blev helt tagen! Hoppas bara att de kan hålla samma stil genom hela serien och inte bli som Ryusei no kizuna på slutet, då vet jag inte vad jag gör! (jag var sjukt besviken på slutet av Ryusei no kizuna)
Vad som är bra i övrigt är att de visas på fredagar och lördagar, då jag är ledig och har tid att kolla!
+ gillar tema låtarna till både Smile & The quiz show 2!!


Nej nu ere dags att sova~~

No comments: