Sunday 6 September 2009

Jag är trött på..

Nu ska jag klaga lite..haha
Bara för att jag kan!

1. Folkmassor..
Det är anledningen till att jag undviker dem, men ibland lyckas man inte.
Seriöst det skulle vara okej om människor kunde bete sig som människor, men i folkmassor förvandlas vissa till djur!?

2. Fåglar - spec duvor (luftens råttor)
Ursch kommer en för nära då skriker jag, L o S fick en chock när jag skrek igår..sorry girls but u know how much I hate them..

3. Måns Zelmerlöv (ursäkta stavning om dt e fel..men jag har ingen koll o bryr mig inte heller...)
Jag fattar inte vad dt e med folk.. alla bara skriker när de ser honom?
Jag ser en sliskig, fejk o hal människa. SOM ÄR ÖVERALLT... snälla ta fram någon bättre..!!

4. Wannabe food..!?
Hur ska detta förklaras..hmm.. mat men ändå..
Dvs det står en sak på menyn och man blir glad o ser fram emot att äta maträtten, sen när den kommer in ser man något HELT annat på tallriken än vad man tänkt sig, dessutom smakar det helt annorlunda och ja, så sitter man där besviken...

5. För mycket på en gång...
Jag är EN människa, 1 hjärna, 2 händer, 2 fötter..
Men somliga tror att jag kan göra 4 pers jobb!? Ser det ut som att jag kan klona mig själv?

6. Samma galma program
Jag är sjukt trött på alla dokusåpor o repriser på serier jag sett en miljon gånger, ännu värre är när en serie tagit slut och man tror att iaf nu kommer en repris av en annan serie.. ÅH nej, då börjar de om på samma igen..
Tror tv bolagen att alla är senila?
Frågan är... Tv licens..varför betalar jag den?!

7. Svenska kronan
Okej, vem man ska skylla på för detta är inte lätt men well..
Svenska kronan är så dålig just nu, så pass dålig att man vill gråta!

No comments: