Sunday 28 November 2010

Wien eller Rom eller..?!

Har suttit o planerat dagarna efter nyår med mina "darlings" aka Carolina o Julia.
Vi tycker att det är dags för en återförening, då vi behöver en dos av varandra..
Så valen står nu o väger.. vart i Europa ska vi ses? Wien eller Rom...alt Sthlm, men skulle gärna lämna landet för ett tag!!
Tänk att 1 år har passerat sen vi först träffades..eller nästan iaf.
Tiden bara flyger iväg.. och ja.. jag önskar att jag kunde backa tillbaka men det går inte.

Som tidigare sagt så har det verkligen varit upp o ner, nästan att jag velat skrika högt o lägga mig ner och falla i koma..eller dö.
Och nej det har inget med att jag saknar Korea o göra utan livet i allmänhet.
Har inte riktigt sagt något till någon förutom..well..fåtal personer.
Valde jag rätt!? Vad hade hänt om..? Vad skulle hända om jag bytte?!
Livet var mycket lättare för 1 år sedan, skulle aldrig tro att jag skulle må såhär just nu.

Ekonomistyrningen är inte ett roligt kapitel, vill nästan spy på hela kursen, då jag har ZERO motivation.
Sen har jag 2 IT arbeten, 1 Ekonomi arbete... låt mig DÖ!!
Fattar inte varför vi ska ha så många arbeten.. det ger oss ändå ingenting, det snor tid av oss!!

Gymmet har hjälp, har trampat sönder maskinerna :P
Men fått ut min ilska, stress och oro!





Sommar 2011...vart ska jag åka?
Singapore? Australien? Korea? Japan? Grekland? eller lite av varje!?
Om unni och oppa gifter sig känns det som att Korea är ett måste... men well..dt beror ju oxå på när de har sitt bröllop.

No comments: