Saturday 5 March 2011

Burlesque

Jag skyndade mig från skolan till tåget, sprang för att köpa min biljett för att hinna med ett tidigare tåg, som var överfullt då det saknades en vagn.
De kollade inte ens biljetterna så ja..betalade 116 kr för en papperslapp mindre än en post-it!!
Ja SJ....I HATE YOU!!!

Pappa hämtade mig i Sundbyberg..o mamma kom direkt från jobbet o vi åkte till Ica för att handla! Seriöst mina föräldrar verkar inte äta något när jag inte är hemma..för ja..vi köpte hur mkt som helst!!
Om jag ska vara ärlig så kommer jag hem på helgerna o lagar massa mat så att de har under veckan jag är borta, ganska ironiskt men XD

Sedan skjussade pappa mig till t-banan o jag åkte in till stan o träffade Sandra.
Först köpte hon bio-godis..FEJK godis. Det verkar som att fler o fler har bytt från karamellkungen till något helt annat, allt ser ut som plast och oätligt, och svindyrt!! men men.. Sandra fick vad hon ville :)
Sedan hann vi med en snabb middag i kungshallarna, INDISK mat!!! Jag har alltid gillat indiskt men under de senaste veckorna är dt typ dt enda jag vill äta ^^
Gick sedan ner till Rigoletto och såg BURLESQUE.
Den var.. ja.. en musikal (!?), inte så mkt handling eller spec sådär men musiken o showen i sig! Wow!

No comments: