Monday 9 August 2010

lång dag...

När man är sjuk går tiden långsamt och det är smärtsamt.
Jag tror att jag har fått någon konstig bakterie efter helgen, huvudet väger 10 kilo och jag har ont i halsen.
Jag har försökt att hitta mina panodil zapp men hittade ENAST 4 stycken!
Vilket jag inte kan överleva på.. jag vill inte använda koreansk medicin för man vet aldrig vad det är.. de brukar ge sisådär 100000 olika piller!!

Idag försvann min lärare efter 1a timmen, hon mådde inte bra hon heller..
hon var tyst under hela första lektionen...
Sen fick vi en annan lärare som förklarade alla grammtikdelar i slowmotion, bra till viss del men vi hann inte med alla pga hon var så långsam!!!


Efterskolan åt jag sen lunch med Pastorn, hans familj, Hea, Hyunwoo och Minyoung unni.
på en familjerestaurang med buffe vid Keondae, vi fick dock vänta i 40 min, och åt inte förrän runt kl 3!!
trevlig lunch, mkt prat och roligt.
Blev klara runt 17 tiden och jag åkte sedan hem för att plugga, inte allt för mkt men..så mkt jag orkat.

Nu ska jag sova.....

No comments: