Sunday 30 September 2018

Topp till tå / Top til toe


Jag älskar torsdagskvällar, det är då jag går igenom hela mig - från topp till tå.
Hårinpackning, kroppsskrubb, ansiktstvätt och skrubb, finare duschkräm och kroppsbalsam. För att torka håret använder jag en återfuktande hårmist och sprayar även ansiktet med en mist för att huden inte ska torka innan jag fortsätter med min kvällsrutin och ansiktsmask!

1. Moltobene Loretta hårinpackning
2. Bath & Bodyworks duschkräm
3. Neogen Bio Gauze peel - Grönt te
4. Rituals - Sakura kroppsskrubb
5. Banila Co - Clean it zero
6. Senka - Perfect Whip cleansing foam
7. Lush Ro's Aragan Kroppsbalsam
8. Labiotte Chateau - Djupt återfuktande cream mist
9. Nature Republic - Aragan återfuktande hårmist

Kolla in min Instagram @Swe_sokojbeauty

I love Thursday evenings, it's when I go through myself - from top til toe.
Hairtreatment, body scub, facewash and exfoliator, a nicer showergel and body conditioner. When blowdrying my hair I use a moisturizing hair mist and also a facial mist to avoid my skin to dry before continuing with my night routine and facial mask.

1. Moltobene Loretta Hair treatment
2. Bath & Bodyworks showergel
3. Neogen Bio Gauze peel - Green tea
4. Rituals - Sakura Body Scrub
5. Banila Co - Clean it zero
6. Senka - Perfect Whip cleansing foam
7. Lush Ro's Aragan Body conditioner
8. Labiotte Chateau - Deep moisture cream mist
9. Nature Republic - Aragan Hair moist mist


See my Instagram @Swe_sokojbeauty


#Hudvård #jagälskarmig #skönhet #topptilltå #kroppsskrubb #kroppsbalsam #håripackning #mist #kvällsrutin #livet #blifin #helamig #enrejälomgång #lyx #tahandommig #hairtreatment #bodyscrub #exfoliator #skincare #bodycare #hairmist #Loretta #Naturerepublic #bathandbodyworks #lush #lushlife #bodyconditioner #labiotte #banilaco #cleanitzero #senka #perfectwhip #neogen #gauzepeel #greentea #rituals #sakura #hemmakväll #moist #bortskämd #spoiled #torrhy #eftergymmet #träning #네오젠 #라비오뜨 #바닐라코 #네이처리퍼블릭 #moltobene #rosaragan

No comments: