Monday 4 February 2008

Ehh??

Okej... jag ser ut som ett mongo när jag går, jag har smärtor som bara den.. spec när jag tvättat såret med sårtvätt... seriously det smärtar så mycket att jag somnar.. :S
Det e sant.. både igår och idag somnade jag efter ha tvättat rent såret.. antar att det e alkohol lr ngt i medlet som gör mig helt borta.
För när jag vaknar är det som att vakna upp ur narkos efter en längre operation!

Idag var det back 2 school.. o jag fick en julklapp.. I know a bit late.. men bättre sent än aldrig :) + jag har inte gett min julklapp till Tiff än!! Jag vet inte vad jag ska köpa.. ursch ursch ursch!
+ Idag fick jag veta av Andreas att han köpt en koreansk mobil.. och jag DOG när jag hörde vad den kostade! 50.000 won/5 månader = 10.000 Won/per månad.. o 10.000 won = 80kr!!!
Fatta en mobil för 400 kr. och det är int en skitmobil utan en ny!!!!!!!!!
Varför ska dt vara så?? i Sverige betalar vi flera 1000 kr för en ny mobil o i korea några hundralappar!!

Okej för att liva upp mitt tråkiga liv har jag lyssnat på mer musik o kollat på fler klipp...
jag dör av garv!!
Ohno-kun VS Nakai-kun i UTABAN :D :D Jag dör varje gång ;)
+ musik.. dt finns inget bättre :)


Musiktips
Hey! Say! JUMP - Star time
Arashi - Subarashiki Sekai
Arashi - Sakura Sake
Kanjani∞ - Mugendai
KAT-TUN - LIPS
NEWS - Taiyou no namida
V6 - Voyager~ボイジャー~
YUI - Namidairo
Julie Berthelsen - Moment's Bliss
Dong Bang Shin Ki - TRICK
Dong Bang Shin Ki - Purple Line
Dong Bang Shin Ki - Summer dream
Dong Bang Shin Ki - DARKNESS EYES
KinKi Kids - Ai no Katamari
...

No comments: