Sunday 3 February 2008

PAIN.. plz help me!!!

Okej.. jag hade haft en helt okej dag, gått på föreläsning o stan..
Sen när jag skulle hem i torsdags så hade jag bråttom till bussen och tänkte mig inte för.. vilket resulterade i att jag ramlade och slog mig rejält!!
Hade sönder mina tights och stapplade mig på bussen o sedan hem..
Jag måste sett ut som Aya i 1 litre of tears, då jag ramlade helt plötsligt.. till mitt försvar så ramlade jag inte ur luften.. utan jag snubblade över en giganstisk sten..(dont ask why i didnt see it)
Jag skrapade bort huden på vänstra knät och dt ser helt groteskt ut!! + fick världens största bula på högra knät, tror att den skulle platsa i en rekordbok över bulor!
kunde inte stå på höger knä alls, utan föll ner på golvet hemma när jag prövade. + hade ont som bara den, hade velat ta fram en såg o skära bort båda benen!! fast då hade jag nog kännt ännu mer smärta!!
Aja.. freda förmiddag satt jag på akuten.. fick röntgen osv.. total kostad 460 kr! *Yay..N O T !*
Som tur var så var inget brutet men jag kommer att se ut som ett mongo ett tag när jag går då bulan inte kommer att lägga sig på ett tag.

En fråga.. vad ere för fel på svenska folket!? Okej jag går lite weird.. men palla att spärra upp ögonen som att man vore en apa på zoo!!
+ Vi lever på 2000-talet.. och det e vanligt att folk skadar sig, dessutom finns dt folk som har div handikapp men whata.. nästa människa som stirrar kommer jag säga ngt till!!

Inte nog me undersökningskostnaden.. har även laggt ut en större summa på läkemedel..
why why why??
Jag pallar inte med detta!! SMÄRTAN tar ju inte slut.... plz help me!!




Just dt.. dt har börjat snöa igen.. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! I HATE it!!
+ Vad ere för fel på yesasia?? det står "ready 2 be shipped" men ändå blir dt inte shipped.. I want my cd's, vcd's o dvd's!!
+ När kommer DBSK - T?? I want my cd!!
+ Jag har fått mina HYD2 skivor tillbaks, dvs dem det va fel på.. :) :)
+ Jag väntar på paketet från Taiwan.. I want my stuff so bad.. hoppas att de kommer imorn :D :D
+ Varför firar inte min familj dt kinesiska nyåret?? Jag vill oxå ha nyårspengar ^^

No comments: