Wednesday 6 February 2008

sakerna bara ramlar in~

Oj oj... saker bara ramlar ner i brevlådan!!
Igår kom mitt paket från Taiwan.. med en uchiwa o poster (från NEWS first concert in Taiwan 2007) på 錦戸亮~~ so beautiful!! nästan att jag svimmade.. *LOL*
Fick oxå reda på att om ca 7 dagar kommer ett nytt paket med:

Honey And Clover (VCD) (Hong Kong Version)
KinKi Kids - Phi -SPECIAl lOVE- (ALBUM+DVD)(First Press Limited Edition)(Taiwan Version) Tackey & Tsubasa - Two you Four you (Korean Version)
Hideaki Takizawa 2005 Concert -Arigato 2005 Nen Sayonara- (Japan Version)


Idag fick jag ett mail om att mitt andra paket har skickats från HK så om ca 7 dagar kommer dt oxå :)
som ska innehålla:

Arashi Around Asia + in Dome Special Package (First Press Limited Edition)(Japan Version)
Dong Bang Shin Ki - T (2CD+2DVD)(First Press Limited Edition)(Hong Kong Version)




Jag har blivit såld på 桜井 翔くん, 松本 潤くん, 滝沢くん, 光ちゃん samt 동방신기's nya låtar!!
I can't wait until I get all this in my arms ^^

Jag har börjat få intresse för V6.. this is not good.. it's too much.. I will go B R O K E ! !
I can't afford it all.. :( :(
Mina favoriter är 岡田准一 (おかだ じゅんいち), 井ノ原快彦 ( いのはら よしひこ), 森田剛(もりた ごう)!!
岡田准一 var skön i Oshareism när han fick frågan om han var populär... bla när han var ung osv.

岡田: Privat så är jag inte populär alls bland tjejer
Programledare1: Ehh?? Det kan inte stämma! Hur kommer det sig?
岡田: Det beror på att jag aldrig lämnar mitt hem
*LOL*
Programledare1: Så du träffar inte många?
Programledare2: så du måste bli övertalad för att lämna ditt hem.
岡田: Jag lämnar aldrig mitt hem!
Programledare1: Okada är du en sån som skulle fråga ut en tjej på dejt?
岡田: Nej, jag skulle aldrig fråga!
Programledare1: Så du skulle vänta tills du blev utfrågad, trots att du är en MAN
岡田: *nickar och blir lite röd ^^* ~~ Frågar man en tjej ut normalt, eller?
Programledare1: Är du rädd för att få ett nej? det finns inte en tjej i Japan, eller i Istanbul *LOL* heller, som skulle tacka nej till en dejt med dig!
岡田: det stämmer inte, jag har får Nej ofta.
Programledare1,2,3: ehh.. verkligen?? varför då?
岡田: Det vill jag helst inte prata om! ^^



_____________________________________________



Föreläsningarna rullar på och mitt huvud snurrar mer än vanligt..
När ska dt ta slut... gaaah fick lite fnatt på en av mina lärare...JAG VET HUR MAN SÖKER LITTERATUR..jag e inte helt dum i huvudet!
MEN NU RÅKAR DT VARA SÅ ATT JAG INTE HAR TID ATT SPRINGA RUNT HALVA SVERIGE FÖR ATT FÅ TAG I MINST 1 NY BOK VARJE VECKA..
+ när hon oxå säger att hon har "kopior" av allt men tycker att vi ska lära oss att leta blir man ju ännu argare!! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
What should I do? Seriously..I have N O I D E A!!

No comments: