Monday 18 February 2008

Så börjar man bli normal igen!!

Knäna har börjat läka o nu känner jag mig faktiskt normal igen!

Har suttit med min ansökan till INKAS idag.. dt e mycket men dt ska gå.. sen är dt bara att hoppas att man får pengarna, så blir dt kanske en resa till korea i sommar!



Idag fick jag min DBSK skiva och Arashi Around Asia in DOME dvd!!
Satt som klistrad när jag kom hem framför tv:n ^^
Jag älskar Arashi o dvdn var HELT underbar... Ohno's, Sakurai's o Jun's solo låtar = LOVE
samt Aiba när han sjöng låten från Kiiroi Namida!
Är glad att jag till slut köpte dvdn!!!


Sen satte jag på dvdn till DBSK skivan.. pappa trodde att det var koncert i vardagsrummet när jag spelade "Love in the ice" - som förövrigt är min favvolåt på skivan!!




Har oxå lyssnat en hel del på YUI under den senaste tiden.. trots att många kallar hennes röst barnslig så gillar jag henne!! såg hennes version av Taiyou no uta i helgen, som förövrigt är SÅ MYCKET bättre än tv-serien, kanske för att jag älskar Takashi ^^







Kan ni se vad detta ska föreställa??
Den fantastiska konstnären är Sakurai Sho ^^
(för svar.. se längst ner i inlägget)




________________________________________________





Imorn ere min o Tiffs tur att redovisa artiklar om Korea.. ^^
har hittat 2 rätt bra, vi ska redovisa om film-kulturen i Korea! det e allt jag kan säga... men the KOREAN WAVE is on the move!







Svar till bilden: Min granne TOTORO ^^
Jag trodde att det var en Snögubbe on the move.. då han saknar snö på bilden.. de s.k. spik-liknande sakerna är hans fartränder. och den lilla champignonen är ett självporträtt av Sho-kun ^^
Det är kul att se hur man kan tolka saker olika!!

No comments: