Thursday 28 February 2008

Vad har jag fått o vad väntar jag på?

Har beställt en hel del saker.. som jag väntar på ska trilla ner i brevlådan.
Idag fick jag 2 skivor med Ayumi Hamasaki.. WONDERFUL.. 90kr inkl. frakt. Inte dåligt.


Vad mer väntar jag på?
1. Skivor (YUI,Arashi,V6) + eyebrowcutter från Korea (Stort tack till Hyemi ^__^ )
2. Kanjani8 - 2nd album (2 disc + 2 cards - LIMITED edition)
3. NEWS - totebag from Pacific tour (Edit: Fått den 29/2)

4. Arashi + NEWS - official photos
5. Arashi - Matsujun uchiwa (Edit: Fått den 29/2)
6. Tackey & Tsubasa + Arashi 2008-2009 kalender + Arashi photobook + Arashi mobilsmycke


o tillsist
7. Arashi - Step and Go limited Box


Jag har blivit Arashitokig tror jag :S
men på den senaste tiden har jag lyssnat på dem otroligt mkt.. har iof gillat dem sen tidigt under 2000-talet men dt är nu som jag börjat köpa massa prylar med dem.
Antar att att jag skippade min riktiga "prylålder" och tar ut den nu..
Fattig värre men lycklig ändå! Dags att städa ut annat skräp som jag inte behöver längre...




MUSIKTIPS (låtar + skivor)

Arashi - Step and Go
Ayumi Hamasaki - Hanabi
Ayumi Hamasaki - Walking proud
Big Bang - 2nd live (HELA ALBUMET)
DBSK - Purple Line (KOREAN version)
NEWS - Taiyou no namida
NEWS - Bambina
Shin Hye Sung - He said... (HELA minialbumet)
YUI - Rolling star
YUI - I wanna be...

No comments: