Sunday 27 January 2008

GRATTIS DANMARK!!!

Okej så var det dags för EM-final i handboll.. Danmark vs Kroatien..

Jag höll självklart på Danmark.. (alla som känner mig vet varför..) Men iaf matchen startade inte bra.. 0-5 till Kroaterna liksom.. men NEJ NEJ jag visste.. i slutet kommer Danmark att vinna! Kasper Hvidt, Lars Christiansen, Hans Lindberg och resten har käkat kroater till middag förut!!

Kasper Hvidt storspelade.. o svettades (som vanligt), haha varje gång bollen rörde hans kläder fick de stanna av spelet o torka bollen.. kinda fun ^^
Men men vilken match.. att vända 0-5 till att vinna med 24-20 (13-10)!

Jätte TILLYKKE till Danmarks herrlag.. som för första gången vinner ett stort mästerskap.. ;) (iaf under min "korta" livstid *so far* ^^)


KASPER HVIDT - Tuneringens bästa målvakt!!
LYCKA!!






_________________________________________


Har sett klart serien 山田太郎ものがたり (Yamada Taro monogatari)~~ måste bara säga att jag sååå kan relatera till hela serien, dvs om jag tänker på vänner, familj o mig själv.
二宮和也 (Ninomiya Kazunari) som spelar Yamada Taro, och 櫻井翔 (Sakurai Sho) som spelar Mimura Takuya är bara helt underbara, spec 二宮和也, han sjunger inte bara bra.. han är nog den bästa skådisen bland alla Johnny's artister...
Man kan verkligen känna hans lycka, sorg osv genom seriens gång.. *I'm home*

kawaii-ne ;)
SHO's blick är bara UNDERBAR, jag dog av garv ^^




Klipp från serien :)

No comments: