Thursday 3 January 2008

Not good!

Okej.. så trodde jag att jag snart skulle vara frisk men NEEEEEEEEEJ!
Jag kände mig lite bättre igår, så jag åkte till Kista för att träffa Hanna, vilket va kul, då jag inte sett henne på länge..
Vi "shoppade" o fikade.. o pratade.
Jag vill verkligen resa till Asien i sommar, skulle vara kul att åka me Hanna, då hon kan kinesiska så skulle vi kunna dra till Shanghai, Taiwan osv.. Men vi får se vad som händer.
Iaf man måste bli smal om man ska dit.. ALLA asiater väger lika mycket som 10 riskorn!
Hanna som i Sverige räknas som SMAL!! typ storlek 32-34.. är "Tjock" i Kina.. Hon hade varit i en butik där o skulle köpa jeans, men det fanns inga i hennes storlek då hon var för "fet".
Men som sagt, deras beniga kroppar är inte så vackra.. men det e klart att om man jämför mig med dem är jag.. ja det ska vi inte ens nämna!
I vilket fall.. det var en trevlig eftermiddag... och jag håller med MASSU... Jag kan inte förlåta dem.
Det är svinkallt ute = man har på sig mkt kläder.. Men då sätter de på världens värme inomhus.. vilket gör att när man har på sig alla kläder så dör man var värmen!! IDIOTER.. sänk värmen.. om ni vill ha "glada kunder".. Palla slita av sig alla kläder o bära på dem!!

Klockan blev runt 21 o vi skulle hem... FÖRST missade jag T-banan o fick vänta 16 min!! sen när jag kom till Solna så hade jag missat bussen me 2 min.. o fick vänta 30 min på nästa!!
+ hade bara converseskor på mig.. så mina fötter frös ihjäl under den tiden. (Jag hade kunnat gått en bit men det snöade o var riktigt kallt och jag pallade inte att gå i motvind, med risk att missa nästa buss)..
Så stelfrusen kom jag hem kl 22.15... SPRANG in i duschen o tinade upp fötterna, jag lovar att man kunde höra "knak" ljud, som när man bryter en istapp itur.
Sen kunde jag inte sova.. låg vaken tills kl 05.00. Dock var jag riktigt trött men min näsa rann var 5e minut.. så var tvungen att snyta mig.. för det e inte särskilt fräscht att snyta sig i kudden!
+ hade ont i kindbenen.. väldigt myscho.. :S det kändes som att ngn hade krossat dem eller något liknande.. PAIN!!!

Jag som trodde, kring JUL, att jag hade klarat mig detta år (från att bli sjuk).. men man ska inte ropa förrän man hoppat över bäcken!! antar att jag föll i bäcken!
+ är PANK.. SL-kortet kostade 1460 kr!! Värsta rånet om jag får uttycka mig så. Trafiken är sämre i storstan än på landet!!


Idag kom snön.. jag bara stirrade ut genom fönstret och tänkte.. DET FINNS inte en chans att jag går ut.. dvs om jag inte vill D Ö frivilligt!

Annars...hmm...
Min hårddisk börjar ta slut..på lagringsplats alltså.. har laggt över mkt musik o osv..
Och eftersom jag är sjuk och uttråkad har jag sett på div. program från Japan...Som..
  • Såg skönaste klippet med Kawai-kun när han härmade MatsuJun... (Wish + Love so sweet).. haha.. jag hoppas att Kawai-kun har en riktigt bra livförsäkring, för när Jun-kun är klar me honom så kommer han vilja använda den!!
  • Ryo's nya smeknamn är "足の裏(Ashi no ura)" vilket betyder "undersida av foten" (sagt av 中居くん Nakai-kun, från SMAP)
  • När Sakurai-kun gnislar tänder när han sover låter det såhär "Wheee!" (han själv tycker att han producerade ett "gulligt" ljud..) Aiba-kun och Ohno-kun tyckte att det var måttligt kul att dela rum med honom.. Dock fick de se en ny sida av Sakurai-kun.. Nästa offer kommer vara Nino-kun och Jun-kun..hahaa ^^

Imorn.. vad händer?? allt beror på vädret..men just nu har jag ingen större lust att göra något..
bara ligga i sängen o hoppas på att bli frisk.. när jag var ute o var social resulterade det i att jag bara blev sjukare..!!

No comments: