Sunday 20 January 2008

Helgen som gått

Fredag.. TENTA dag.
Ja jag har inget att säga.. det kan gå bra eller riktigt dåligt!? Varför säger jag så?
Jo för att i sig var inte tentan svår och just därför kan jag fått 1 miljon slarvfel..
Det var mest översätt meningar/ord/text till koreanska/svenska och en.. skriv "egna meningar" med en form jag tycker vi inte gått igenom tillräckligt för att man ska känna sig säker. och den var på 20 poäng..!!!!! dvs 1/5 av provet!
Well well orka inte diskutera mer om det..dt e bara att vänta på resultatet..

På kvällen blev det fest.. mötte Andreas som var 15 min sen..o jag frös som en glasspinne!!
iaf..festen va lugn.. massa människor i ett studentkök o allrum..mest koreaner o japaner men oxå svenskar och andra utbytesstudenter. Bye bye till de koreanska utbytesstudenterna...
Träffade på "gamla" kompisar men oxå nya.. lyckad kväll..det va najs att bara umgås :) + massa alkohol...
Kom hem runt halv 4 skulle jag tro, tack till Andreas som följde mig heeeeela vägen hem.. som tack har jag lovat att ge honom en godispåse innan han drar till Korea.. + Yazz o Andreas måste visa mig Kista grossen, I want to see what all the fuzz is about.

Lördag.. halvt bakis och rörde på huvudet vid 2 tiden sådär.. men då hade jag i o för sig varit uppe till kl 5 o chattat me korrar o andra.. ^^
Sen satt jag resten av dagen o kollade på film/serier... o så dog ca 1 miljard hjärnceller..men palla.. alkoholen dödade nog lika många.
Har sett klart Sushi Prince, som förövrigt var en riktigt SKIT serie.. men jag dog av garv för att den var så B-aktig. + Domoto Koichi är bara för skön!!!

Söndag... kyrkan... ursch va trött jag var och hade ingen röst, Super (NOT) när man ska sjunga en låt där det krävs att rösten e på T O P P!
men jag drack kanske 1 liter vatten för att få bort alla störande moment i halsen och klarade att sjunga..men URSCH jag vill inte sjunga den låten igen!!! på ett tag.
Nästan direkt efter fikat åkte jag hem, mådde inge bra, antar att det var ngt i fikat som jag var allergisk emot, då min kropp reagerade precis som den brukar så jag får i mig ngt jag inte tål.. Så jag ramlade ihop på sängen o sov i 2 timmar!
Efteråt kollade jag runt på nätet och hittade en låt jag har letat efter i flera månader..
関ジャニ∞ - Eden Jag älskar texten, musiken.. ALLT + om man gillar Eighto..så vet man vad låten betyder... så nu måste jag posta den.. ;) ((dock e inte det här den "normala" versionen..men den e bra den me..))

No comments: