Tuesday 8 January 2008

inte än men snart..hoppas jag.

Jag e fortfarande snorig.. men börjar bli mkt bättre..!!fast jag har på mig kläder som att jag ska ut i snöstorm inomhus.
Idag städade jag ut halva rummet o hittade en del gamla prylar som jag LETAT efter!! Tackar min duktiga mamma som laggt bort dem åt mig!!
+ fixade min "tavla".. nytt papper osv... :)
+ fick pappa att skruva upp min nya hylla, som jag prytt med fina bilder, skivor och div småsaker. Men det blev riktigt fiiin iaf :) :) *yaaay*
+ har oxå massa nya serier osv o kolla på.
+ väntar på paket från Hong Kong
+ väntar på paket från Japan..
+ har tenta om ca 1.5 vecka, lite pirrigt, det är så mkt man ska kunna. HELA BOKEN.. gaaah!! jag måste ha VG... ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST!!! Men det ska nog ordna sig.



Idag fick jag en ny låt.. med Ayaka - 手をつなごう (Te o Tsunagō) - Holding hands..
Den ska vara titellåt till den nya Doraemon filmen som kommer ut i vår..
Och jag måste säga att det här är den bästa låten av Ayaka efter 三日月(Mikazuki) - Crescent Moon. Plz take a loook..


No comments: