Wednesday 16 January 2008

Önskelistan växer..

Idag förutom att plugga (har pluggat så att det känns som att hjärnan snart ska spricka med all info.. trots det finns det mycket mer att ta in.. Ursch varför ska ett språk vara svårt? Det borde vara lättare... AZA AZA FIGHTING!!)
Men medan jag pausade mellan alla böcker o papper så började tänka på *hur mycket* saker jag vill ha.. Jag vet.. Det e inte bra egentligen att vilja köpa saker och "slösa" pengar men ändå finns det saker jag vill ha.. främst musik, film o kläder...

My wishing list
[Kursiv/annanfärg = avklarade]


CD
KinKi Kids - 39
KinKi Kids - Phi
Domoto Koichi - Mirror (Limited Edition)

Tackey & Tsubasa - 2 You 4 You
Tackey & Tsubasa - 2wenty 2wo
NEWS - Pacific (normal edition)
Kanjani8 - F T O

Arashi - One
Dong Bang Shin Ki - T


DVD
The Show must go on

Game
Angel's egg
Happiness

Sushi Prince (TV-serie)


MUSIK DVD
Domoto Koichi - Concert 2006
Takizawa Hideaki - 2005 arigatou concert
Kanjani8 - 47
KAT-TUN - TOUR 2007 cartoon KAT-TUN II You
Arashi - AAA + Dome (LIMITED)
NEWS - Never Ending Wonderful Story
Dong Bang Shin Ki - All About Dong Bang Shin Ki Season 2 + Poster Set
Dong Bang Shin Ki - 2nd Asia Tour Concert "O" DVD
Lee Min Woo Live Concert 2006 -2007 : 'M' Live Works
Dream Boy 2004
Endless SHOCK 2005



KLÄDER
Googims t-shirts
Väska (snygg skolväska.. dock ingen ryggsäck)
Tamy Story kläder
Sechuna kläder


ÖVRIGT
Ätpinnar me Hello Kitty
Snygg o söt matlåda (Från Asien)
Säng (en 120 bred)
Ny stereo
MP3/ordbok
Glasögon (om jag bodde i Korea skulle jag köpa nya varannan månad, de kostar runt 250-400 kr)
Sängkläder (satin material)
Resa (Hong Kong, Japan, Korea, Paris, London, NY, LA, Sydney, Melbourne)


TIDNINGAR
BOAO - Den me Ryochan ^^ (alla vet varför..haha)
Myojo
Duet magazine
Wink Up!

Popolo
Potato
S Magazine


Okej.. listan forstätter... men HUR ska jag finansiera allt...
Kommer aldrig att lyckas... :( :( :(
Skrapa lotter.. KNAPPAST..
Jobba - Troligtvis
Önska av mamma,pappa, släkt - en del...

2 comments:

Heevii said...

Wha~ Jag såg din lååånga lista som hade DBSK saker i sig, vilket gjorde mig glad~!! Det är svårt att hitta DBSK fans här i sverige :3 Hoppas du lyckats få några av dom sakerna du ville ha~ :3

C-Line said...

haha... well.. long time no see..
var i korea i somras o fick tag på en del.. såg dem LIVE 2 gånger, träffade JS pappa 2 gånger.. fick signerat kort på JS...osv.. o i sommar blir mer~~