Saturday 5 January 2008

大成功!DaiSeiKO! ^^

Okej. Jag tror att jag håller på att bli bättre.. men är fortfarande inte frisk..
Så...istället för att leka i snön som alla andra barn sitter jag inne o häckar framför datorn, duschar, sover, kollar på tv, läser osv..
Känner hur myrorna börjar krypa i skinnet på mig~~ Hur länge till ska jag stå ut?
Imorse var mamma o hämtade ut paketet från Australien.. Som innehöll EN MASSA kläder (till mig) o en tv-serie... vet inte vad den handlar om men den har vunnit LOGIES..så helt fel kan det ju inte vara...antar jag, men vi får se när jag väl sett den.
Ang kläderna så var det en blandning..storlekar/typ/färger osv. OCH konstigt nog passade allt, men kommer jag använda allt?? En del kommer nog bli "Hemmakläder"..

Igår kväll såg jag en film.. Death note 2.. Inte så vidare bra men jag gillar Fujiwara Tatsuya(月) och Matsuyama Kenichi(L) så det var därför jag såg den.. + jag har sett 1an..haha
Mangan var bättre men det var inge fel på filmen.. men handlingen är sådär o skådisarna är sådär oxå.. Men det är en film man inte behöver sätta sig in i vilket är skönt ibland, dvs då man är trött.

O så har jag blivit ännu "pankare"... (beställt några filmer o en cd)
JAG vet att jag får "skylla" mig själv, men eftersom jag hade en rabatt kupong så tänkte jag..det e lika bra att utnyttja den. $5 är ändå $5.


Dagensord = 大成功 (För er som inte kan japanska..så ska det uttalas: DaiSeiko) och betyder "Great success"
För er som undrar varför jag överhuvudtaget slagit upp ordet eller så.. så beror det på Kanjani8 och deras nya LIVE dvd 47.
Under extra materialet så väcker de varandra på mindre roliga sätt... men iaf sen ska varje person säga Daiseiko, och det är roligt att se på för de säger på så många olika sätt ^^
Yu's uttal är bäst!! ^^


Dagens önskan: BORT med kyla o snö.. Jag hatar båda!!
Jag vill ha sommar o sol..eller i alla fall V Ä R M E !

No comments: