Tuesday 22 January 2008

Jag älskar post :)

Idag trillade det ner 2 paket i brevlådan.. :)
ETT från adlibris med min ena koreanska bok... very good..då kursen startade idag.
Hoppas att min workbook kommer imorn, då vi redan fått läxor att göra. ingen mjukstart direkt, men helt okej!



det ANDRA var från YESASIA.. som innehöll min skiva me TACKEY & TSUBASA - "Best album" och 2 filmer, "Kiiroi Namida" (Yellow tears) och "Asu no Kioku" (Memories of tomorrow)..Japanska produkter för hela slanten..

Anledningen till att jag valde just dem var att 1. jag älskar ARASHI (Spec. Sakurai Sho och Matsumoto Jun) som spelar i Kiiroi Namida, och jag tycker att Ken Watanabe som e huvudskådis i "Asu no Kioku" är en bra skådis + den filmen har fått bra kritik i asien. (+ Watanabe vann "Best actor" under Asian film awards 2007 för just den rollen!


Så hur ska jag summera dagen... I'M HAPPY HAPPY HAPPY...o dt kommer snart att trilla ner fler saker i brevlådan.. tidningar, filmer, skivor osv :) :)

No comments: