Wednesday 2 January 2008

No comment..

Idag ska jag bara skriva önödigheter.. fast det gör jag kanske alltid men idag orkar jag inte vara "mindre onödig".. så here it goes..

  • Big bang måste vara första KOREANSKA band som lyckats sjunga RIKTIGT bra på engelska.. och tror att de skulle tom. slå i Europa om de släppte sitt engelska album här.
  • Jag ska ALDRIG göra en Kame, dvs gå runt i mina underbyxor på stan!! (bara för att visa att jag har coola underbyxor.. dock var det en ganska söt historia bakom det)
  • Pengar, den eviga strävan efter att inte vara pank.. o hur man ska tjäna nya pengar..
  • Plugg, plugg och plugg.. ge 110%!! Det är bara då man lyckas
  • Hitta en DREAM BOY.. (För snyggingar som Takki, Ryo, Younho, Shige, Shun... kommer man ALDRIG att få..)
  • Aldrig bli som Koichi... ^^ (dvs om man inte vill lukta illa, hoppas att han tänker över saken med toa-besök ^^)
  • Fortsätta gilla Hello Kitty.. NO MATTER what people say
  • Ny och gammal musik.. NEVER dies.. ;)
  • Skratta mycket.. det är bra för kroppen
  • Memories of dreams we always chased after ;)
  • Memories of Heaven we will never ever forget!
  • Asiatiska killar i glasögon är HETT ;) (har inte sett en enda asiatisk kille som INTE passar i glasögon..)´
  • Fika.. kan man aldrig få nog av..så länge man har bra sällska
  • DBSK dramas från Season 2... Soo wonderful..
  • Låtarna 'One' och 'Happiness' med Arashi kan jag ALDRIG få nog av.. man blir så glad!

Till min förvåning så är 関ジャニ∞ bra.. först gillade jag dem inte alls, men nu när jag lyssnat en del på deras låtar så börjar jag "digga" deras musik.. Så är det väl?? att vissa band tar det lite längre tid att gilla... eller har jag fel?
Har oxå börjat lyssna mer på KinKi Kids... deras senaste album Φ var bättre än jag trodde.. men är mer "fan" av deras äldre låtar..
Så på min Johnny's lista finns nu: TOKIO, KinKi kids, 嵐, タッキー & 翼, NEWS, 関ジャニ∞ och KAT-TUN
Vissa låtar med V6 är oxå bra... men har inte riktigt "fallit" för dem.. frågar är om jag kommer göra det?
SMAP är såå gamla..har hört kanske 1-2 låtar..men det e inget för mig.. eller??
Hey say jump.. är såå små..hehe.. lite för mycket.. men vem vet, jag kanske ändrar min åsikt en dag ^^


信じるこがすべて



No comments: