Monday 31 December 2007

Jag har lyckats.. IGEN

Okej.. detta år var jag iaf frisk under julen.. Men nu lagom till Nyår lyckas jag bli sjuk!! o inte lite heller..

Är trött hela tiden, kan knappt prata osv.. orka skriva upp allt men P I S S iaf.
Jättekul liksom.. visst att jag inte haft ngn Jul eller nyårsstämning.. men det här var lite för mkt.
Ikväll skulle jag gått på fest, men blir istället hemma själv. Pappa o mamma ska bort, brorsan ska bort..
Kvar blir jag o alla gossedjur. + Mamma har köpt en massa mat som hon har sagt att jag MÅSTE äta.. då jag inte ätit riktigt på 2 dagar.. har ätit ett halvt snabbnudelpaket om dagen typ.. o sovit bort resten.
Det enda positiva jag har är att lyssna på MYCKET MUSIK.. o se på div. tv-serier och filmer.
Har börjat lyssna lite mer nogrant på KinKi Kids...som överraskande är mkt bra.. (är inte ett så stort fan av SMAP, V6 osv dock..) dvs den "äldre generationen av Johnny's.
Har oxå kollat på klipp med Tackey & Tsubasa(タッキー&翼).. gaah love those guys ^^
Takizawa Hideaki (Tackey) är såå HET ^^ + rolig.. o han sjunger GRYMT bra.. och är en bra skådis o performer.
Deras solo concerter från 2005/2006 = L O V E ! ! !
Snart kommer det ut en DVD i Japan som handlar om hans(Tackey) liv. Tackey har blivit så STOR i Japan under en "kort tid" och anses som en av de mest framgångsrika bland unga i Japan idag. Då ska man räka in att han bara är 25 år. (fyller 26 nu under 2008)
I vilket fall så är det är en dokumentär/dvd som jag gärna skulle vilja se.. Men får vänta tills ngn subbar den åt mig..hehe ^^
Tills dess njuter jag av div. program.. :)



今井翼 & 滝沢秀明 (from Shounen Club premium 2006)




Så låtar jag lyssnar på just nu är:

浜崎あゆみ - MY ALL
浜崎あゆみ - fated
関ジャニ∞ - Eden
関ジャニ∞ - 好きやねん、大阪
タッキー&翼 - Venus
タッキー&翼 - Samurai
タッキー&翼 - 夢物語
藤木直人 - HEY! FRIENDS
KinKi Kids - 愛のかたまり
雨音薫 - Stay with me
雨音薫 - タイヨウのうた
宇多田ヒカル - Final Distance
동방신기 - 'O' 正.反.合
빅뱅 - 마지막 인사
F4 - 體驗 (OT Goodbye)
F4 - 在這裡等你 (OT No Escape)

No comments: