Friday 7 December 2007

You can not loose what u never had...

Fick ett mail mitt i natten "sorry we had to cancel your order regarding "Madarin knitted coat" - yesstyle.com"
Jättekul.. just de plagget som jag sett framemot MEST av allt jag beställt! Men som man säger: You can not loose what u never had.
Men som sagt jag har slutat med att känna mig besviken över saker och ting~~ eftersom det hela tiden ramlar in nya saker!

Imorn ere dags för en ny dag på jobbet, känns lite läskigt, men jag ska klara dt!

Idag blev det plugg.. har suittit o lyssnat igenom alla hörövningar som finns i övningsboken!! GAAAH jag tror att jag e döv!? ^^ sen har jag svartat på många övningar, har skrivit en massa olika ändelser..they never seem 2 end.
Är lite orolig.. muntlig o skriftlig tenta på en o samma dag.. hmm..hur ska dt gå? ska sitta själv med Mrs. Kang, hon lär ju grilla en jööööööö!!!
Men det e bara att öva o kämpa på!
Aza aza fighting!

Har sett klart på den koreanska tv-serien 커피 프린스 1호점 (Coffee Prince)~~ EN underbar serie.. då jag varit lite "trött" eller inte hittat ngn bra koreansk serie på länge.
Gong Yoo (공유) och Lee Seon-gyoon (이선균) gör grymt bra roller.. spec Gong Yoo...
Den som jag ogillar är Yoon Eun-hye (윤은혜) - kvinliga huvudrollsinnehavaren.. har aldrig gillat henne.. men hon spelar bra i serien.
Kim Dong-wuk (김동욱) och Kim Jae-wook (김재욱) är sjukt söta o snygga..lol ^^
Om ni inte sett en koreansk serie.. så den e iaf en serie som jag rekommenderar..
+ jag var förbi stället där de spelade in café scenerna..som ligger i Hongdae - Seoul, Korea.
Önskar bara att jag hade sett dem spela in oxå men men man kan ju inte få allt!!
När jag nämner Hongdae så måste jag säga.. om du ska till Seoul ngn gång... ÅK FÖRBI Hongdae.. det finns massa clubbar, en del shopping osv..det e ett ställe du INTE vill missa ;)


Just dt..idag blev jag uppringd av en kille jag inte sett en i juni..+ han hade ett nytt nummer så dt va nära att jag inte skulle svara men gjorde dt tillslut ändå! fortfarande...varför ringde han??har ju som sagt inte snackat på flera månader..hmm..det återstår att se helt enkelt.

No comments: