Saturday 1 December 2007

Det är över nu..!

Vaknade runt kl 10 och satte mig o läste mina anteckningar en sista gång..
slängde i mig frukost/lunch och åkte till skolan..
Tentan började kl 13 och slutade kl 17. Jag satt HELA tiden ut.
Jag skrev o skrev.. och såklart kom frågan om tv-serien, den vi sett 2 avsnitt av..2 avsnitt av 165 ^^ well jag skrev en massa om den så vi får hoppas att Prof. Kim blir nöjd.
När jag kom ut ur salen värkte min hand som bara den.. den var stel och jag kunde knappt röra den :S Jag har aldrig varit med om något liknande..!! Jag o Tiff gjorde varann sällskap iaf.
Efteråt gick vi o köpte Pocky som belöning ^^ sedan åkte jag för att handla godis till Australien (vi skickar julklappar varje år till vänner där..o eftersom det inte finns lösgodis där så skickar vi bla. det) Summan slutade på 117 kr för kalaset!
Men när jag kollade mitt kontoutdrag såg jag att jag endast har 55 kr att röra mig med.. för YESSTYLE har låst 2400 kr för mig!! måttligt roligt nu till jul o allt..de kommer inte att släppa pengarna förrän de skickar mina kläder... so what should I do now???
Låna av mamma o pappa kanske?

Kom hem åt god, japansk inspirerad middag.. udon med kött o grönsaker :)
Vid sådär 21-tiden pratade jag me Tiff på MSN, vi båda var uttråkade och det slutade med att jag åkte hem till henne... Så jag kom fram vid 23.tiden
Att åka från Bromma till Fittja är en bit.. + låt mig säga såhär..igår hade jag otur.
När jag kom till alvik missade jag tvärbanan precis, med ca 1,5 min.. När jag kom till Liljeholmen stod det 1 min tills att tåget skulle komma.. men jag sprang iaf.. när jag kom ner på plattformen stängdes dörrarna o tåget åkte!! så jag fick vänta 16 min på nästa!!!!!!
Totalt fick jag vänta 31 min!! + att åka sträckan Liljeholmen - Fittja tog ca 30 min.. så om jag inte hade missat alla tåg, tvärbanor så hade jag varit framme mkt tidigare!!
Oavsett.. blev mött av Lili o Tiff iaf...
Från ca 23.30 - 04.00 satt vi hemma hos Tiff o drack grönt te, åt lite olika saker.. o snackade :)
Sen gick Lili hem, för hon skulle till Koreanska skolan.. o jag o Tiff var uppe till kl 05.00 sen somnade jag i Tiffs säng... GAAAAAAAAAAAAAH
Den var hur skön o mysig som helst.. (min är oxå skön men hennes är större)...vaknade vid 11 tiden..åt frukost (har aldrig ätit så mkt på en frukost förr tror jag..(3 mackor :S) sen snackade vi lite, läste lite på nätet sen drog vi till Heron(jag ville spana in media mart) och Skärholmens centrum..(Sveriges största galleria!?.. liknar en kopia av Göteborgs Nordstan..tycker jag)

Sen var det dags att åka hem.. i regnet :( :( jag pallar inte med regn..såg ut som en blöt hund när jag kom hem..
men fick en färsk lussebulle som mamma bakat..o sen lyssnade jag på Arashi/아라시/嵐 vilket gjorde mig mkt gladare... :)



No comments: