Sunday 2 December 2007

Trött och det är SÖNDAG!!

Jag ville verkligen inte stiga upp.. Jag ville inte...Men gjorde det ändå!! (Give me cred?!?)
Kom till Kyrkan och hjärtat blev lite lättare..efteråt åke jag till stan för att hitta en julklapp till Stefan, 12 åring som bor i Australien..vänner till min familj vars son...LONG STORY.
Anyway.. vad ere för mode idag för pojkar i den åldern?? Om jag hade barn skulle jag ALDRIG sätta på ngt av det som säljs i butikerna..Det är fult o dyrt..!!!!
Så tillslut blev det en bok istället.. så kan han ju öva sin svenska oxå ^^


Kom hem..helt död.. NO SLEEP?? Inte för att jag gjort mkt i helgen men jag har som sagt surrat om dygnet, Night = day?
Kollade sedan in Ebay, har bjudit på bilder me Ryo..jag bjöd 11 usd.. men den som vann bjöd 35!! Palla liksom jag tyckte att 11 var groteskt mycket!!!
Spanade in bilderna som jag ska få från Japan istället..ska få officiella bilder från JStore(Nagoya)..
+ väntar evigt på att Yesstyle ska skeppa iväg mina kläder...men dt kommer att ta ett tag, MEN OM DE INTE KOMMER INNAN JUL så vet jag inte vad jag gör!!!!


Den här veckan kommer förhoppningsvis vara rätt "slapp", när dt gäller skolan alltså. Men ska börja jobba på NK på tisdag = PENGAR, sen måste jag börja plugga inför tentorna.. x3!!

_________________________________________________




Shige Kato singing チラリズム Ikuta Toma as Junpei(HYD2)
Det är något spec med asiatiska killar o glasögon.. alla passar i det..!!
+ De kan se hur töntiga ut som helst.. men om man tittar noggrant så ser man hur läckra de egentligen är... ^^




__________________________________________________

A little conversation:
"Why are you doin all this of a sudden? What's the reason?"
"I hate your disgustingly handsome face!"
"Hah! Is that even a legal reason? So is that how handsome people should be treated?!"
"I hate you.. Just looking at your face is creepy! I hate you to the point I want to erase your name.. so go to the person you like!!"
"NO"
"This is a nightmare... This can't be true"

No comments: