Monday 3 December 2007

Woho!!

Okej palla diskutera.. hade bara en USEL dag i "skolan".. för jag var trött som en nallebjörn!!
MEN när jag kom hem.. vad hittade jag??
JO ett kuvert från Japan...o vad låg i kuvertet då??
- BILDER på Ryo,Tegoshi o Massu ^^ De va lite mindre än jag trodde att de skulle vara MEN såå snygga ^^ + fick en liten "johnny's" påse, vad jag nu ska göra me den..lol ^^
Men inse.. att gå till en Johnny's butik tar EN HEL DAG..eftersom kön är lika lång som när svenskarna ska till "Ullared" o shoppa.
Men i Johnny's säljer de enbart Johnny's prylar, + butiken är "liten", just för att det ska vara jobbigt att vara konsument, dock köar man för att det är sk. "värt det".
Såå..väntar bara tills min japanska kontakt ska dit igen o köpa fler... jag vill ha på Shige, Jun, Ryo...o alla andra :) :) :)
+ i natt beställde jag oxå en tv-serie o en film :) brorsan ska betala tv-serien..eller så slår jag sönder honom..för han har lovat att han ska.
+ väntar på mina kläder...when will they arrive?
+ imorn börjar jobbet.. I'm nervous!
Best scene ever.. from HYD 2 ^^ (Akira & Sojirou)

Ryo - Från Kanjani8 concerts..

No comments: