Friday 30 November 2007

Hmm.. STOPP?

Hmm.. pengarna bara rasar från kontot.. vart finns STOPP knappen??
Den existerar inte...
över 200 US dollar till kläder..
30 dollar till bilder (+ 30 till när jag beställt resten)
?? dollar till filmer/skivor..
?? Kronor till julklappar..
Summan = 0 kr kvar innann Julafton är här skulle jag tippa på..
Jag ska köpa julklappar till mamma,pappa, brorsan(fast dt e redan klart), kusiner, farmor, pappas faster, kompisar x?...hmmm....
Mamma o pappa får nog låna mig pengar lr ngt.. fast iof. de är skyldig mig ca 100 dollar eftersom de ska betala hälften av kläderna :D :D :D
sen ska jag lura brorsan att köpa en film åt mig från yessasia.. eller kanske 2 eftersom de inte kostar så mkt..HAHAHA *I'm evil ^^ *



I want their DVD for X-mas
____________________________________________
Som min lärare brukar säga "Är han inte snygg?" ^^
Jag säger "Han blir bara snyggare o snyggare för varje dag som går"..haha

No comments: