Thursday 15 November 2007

I'm on cloud9!

Yay... imorse när posten kom fick jag en avi.. att jag kunde hämta ut 2 paket!! (ett var till min kusin)
Självklart förstod jag att det var från Yesasia :)
Så nu har jag fått mina skivor o filmer.. har redan sett på en av filmerna.. gaah 長瀬智也 var snygg.. och UNG..haha ^^
Helt klart en bra film.. det var min andra koreansk-japanska film jag sett!! :)
Har även lyssnat på skivorna.. ME LOVE :D
+ kollat på fotona me NEWS..gaaah 錦戸亮 var såå snygg ^^ (han får inte lämna News.. han har varit i 2 band under de senaste 4 åren..så han klarar det!!)
Jag fick även ett fint mobilsmycke..med en svamp..^^ (den ser lite mongo ut men ^^)

+ jag har fått låna "All about 東方神起 - Säsong 2" av Tiff... 유노 사랑해요..^^


Idag träffade jag även HeaRan.. hon var ute i Albano..det var kul.. hon fick även träffa Kim-songsaengnim.. o han sa att jag var en flitig student.. good words..!! Jag gillar Kim-songsaengnim, för han kan mycket.. men han har en tendens att prata FÖR mycket.. brukar bli lite lost när han pratar ^^ (huvudvärk + öronen värker ^^)
Efteråt pratade jag o Hea lite..sen skulle hon hem.. men vi pratade Korea/Japan osv..
生田斗真s namn kom upp ^^ det är så roligt för han är Japan men hans mamma älskar koreanska serier osv, så hon brukar prata på koreanska me honom hemma. och han brukar svara "kom igen" du är J A P A N ^^
Men vad ska vi säga...!? Nothing's like K-drama!?


Har fortfarande ont i ryggen.. dumma dumma, jag ville gå till gymmet men kan inte för min rygg värker som bara den, känns som att en elefant klampat över den!! Men det ska väl släppa snart..

Imorn = NO CLASSES = Do whatever ^^

No comments: