Thursday 1 November 2007

Vad händer egentligen?

Igår var jag på middag me klassen o lärarna..
Efteråt var vi ett gäng som drog till Gula villan o umgicks..
Dit kom även några andra koreaner..haha folk stirrade som bara den.. "asian reunion" eller vad??

Vaknade försent som vanligt.. men åkte till skolan... där fick jag se en dokumentärfilm om SydKorea.
Efteråt åkte jag, Yasmin o Tiffany in till stan.. Det var najs..umgås osv!
köpte en klänning(till festen på lördag) o en tröja.. YAY!! ^_^
När jag o Tiff gick runt (Yas drog hem..) på stan ringde mobilen.. dt var min kära far.. han berättade att jag hade ett paket att hämta ut på posten ^_^ vad kunde det vara??
Jag kunde bara tänka på en sak.. HMV - HONG KONG!!
Och visst hade jag rätt..!! I'm sooo happy happy!!
Måste säga att det gick otroligt snabbt, beställde cd'n för 1 vecka sen.. o den ramlade ner i brevlådan så snabbt..that's what i call service!!

Nu längtar jag bara efter mina saker från YESASIA.COM!!
5 skivor - 3 Japanska,1 Koreansk, 1 Taiwanesisk 
2 filmer - Japansk, Koreansk
Make the days go faster plz...!!


+ har hittat skönaste programmet med NEWS.. Programmet kan beskrivas med ett ord : ELCHOCK~~ haha har inte sett något roligare/sjukare..!!
+ 嵐 - ONE 05 DVD!! :) :)  松本潤 - 愛


Time for weekend..
* Coffee with Maria
* City with Linnea
* Party with ASIANS!!
* Church - my safeplace!!

No comments: