Wednesday 14 November 2007

Jag börjar att bli trött

Imorse när jag kom till lektionen var vi bara 2 pers.. me and HeeMi.
Men sen droppade det in fler.. typ 1 för mycket.
Jag hade varit glad..eller inte bara jag typ ALLA. Men så försvann lyckan och vi gick tillbax till dagisstadiet.
Ibland undrar jag varför jag bryr mig men som sagt är det i ansiktet såå vad ska man göra.
En liten mygga som aldrig dör eller vill bita någon annan...
Men dra mig baklänges.. man orkar ju inte hur mycket som helst men jag orkar inte bli 7 år..!! Räcker med det barnsliga man redan har i sig. Man borde ge henne en stor käftsmäll o berätta att hon inte kan bete sig som en vanlig människa.. iaf inte mot tjejer..!!

Well well..fick tillbax läxan.. 100% rätt...YAY****

Sen till lunch blev det Ramyeon..med Kimchismak.. + fick hemmagjord kimchi av min lärare.. det kunde inte bli bättre..hehe *mums*

URSCH för kyla.. OCH HATA att mp3n dör när man verkligen vill lyssna!!!!!
Jag vill ha sommar..jag pallar inte det här (trots att jag har levt med denna kyla i 19 år..i år)
Det enda possitiva med denna årstid måste vara julen..haha.. för alla vet~~ Jul = JULKLAPPAR!!
Men okej.. NOV 2007 har varit en bra månad.. då jag fått en massa nya saker.. SKIVOR o FILMER.. o till jul hoppas jag att det blir fler..

Idag såg jag klart den japanska serien 高校教師 från 2003 (kou kou kyoushi - på svenska blir det Gymnasie romans.. eller ngt i den stilen)
I love 藤木直人~~ ^^ tror att detta var 3 eller 4 serien jag sett me honom :)
Vet inte om själva dramat var så bra...fastnade bara för honom..haha ^^ Sån e jag ^^

Imorn ere en ny dag.. :P

_________________________________________________________

Veckans favorit skivor/låtar (so far):

TOKIO - HARVEST (そのふね、Mr. traveling man、明日を目指して!)
NEWS - 愛なんて, チラリズム(jag dör..haha texten e såå skön),I ZA NA I ZU KI
嵐 - Hero
倖田來未 feat.동방신기 (東方神起) - Last Angel
KAT-TUN - Keep the faith
슈퍼주니어 - WONDER BOY (INTE BRA EGENTLIGEN MEN JAG SKRATTAR ÅT LÅTEN..HAHA + filmen den är med i är HELT störd ^^)
Martin Stenmarck - Det är det pojkar gör när kärleken dör, Den långa vägen hem
Zone - E



_______________________________________________________

Snart ska man börja me julönskelista..hmm.. min kommer bli lång.. men jag kommer att få lite ^^
Det som jag vill ha kostar pengar..

1. Mp3/elektronisk ordbok..(från Korea)
2. Skivor - News - Pacific(normal edition), Martin Stenmarck - Det är det pojkar gör när kärleken dör, Tackey & Tsubasa - Best of album, TOKIO - Harvest...
3. Film/Serier - Hana yori dango 2, The show must go on, Waters, Kiirioi Namida, Pirates 3, Memories of 2morrow
4. Kläder - YESSTYLE.com, Various butiker i Sverige
5. Kalender - Fickkalender (från NK), Kalender(väggkalender - med NEWS,KAT-TUN osv)
6. Övrig media - TOUR 2007 cartoon KAT-TUN II You
7. Övrigt - Hårddisk(*** gb), Middag på Arirang ^^

Listan fortsätter...






TOKIO - 明日を目指して

No comments: