Tuesday 20 November 2007

Minnen kan väckas lätt

Okej så jag vaknade tidigt, det känndes som att jag var bakfull men NEJ det var pga sömnbrist..
satte på mig mina fulaste kläder..jag lovar det såg ut som att jag hade "tvättdag"..och drog mig till tandläkaren..*jippi*
Aja kan berätta att jag inte hade hål och att jag sköter mina tänder perfekt.. och att inga visdomständer finns.. iaf inte på ett tag.. + enligt bilder kommer jag bara få i underkäken..frågan är bara när de kommer att "komma fram".
Varför kunde inte Gud sett till så att jag slapp dem helt när han ändå höll på??

Kom hem o sov i ca 2 timmar..*najs som bara den!*

History lesson with Kimsonsaengnim.. det var 2 LÅNGA timmar..OCH KALLT
Vad är det med Sverige och värme inomhus? är det svårt att täta, eller sätta på värmen!!
Vi har vinter varje år och det blir lika kallt om inte kallare hela tiden!
Jag antecknade som en liten myra, lika bra när det lär komma mycket på tentan i slutet av december.

Sen gick jag förbi de 2 japanska affärerna, köpte nudlar och lite annat smått.. *I'm HAPPY*
Kom hem, filade på läxan..o somnade..haha *IGEN*
Sedan åkte jag in till stan me brorsan och gick till BUSAN - Koreansk restaurang och åt middag..
det blev "Jae-yuk bokkum"..o Kimchi.. *mums* Jag åt typ för 2 pers.. har inte ätit så mycket på länge, men det e lika bra att passa på..det e inte varjedag man äter den maträtten.
+ minnen väcktes från Korearesan i somras.
School food (namn på restaurangen) och "Jae-yuk bokkum"..waaaaaaaaa... skillnaden var att den i korea var starkare..*I like it hot and spicy*
Men det blev en trevlig middag med brorsan, som jag inte träffat på flera veckor.. + mamma betalade..*Tack mamma*
+ varför ska dt vara dyrt att käka i Sverige när det är billigt i Korea.. betalde 100 kr för en rätt jag betalar 40 kr för i Korea..
Snälla gör Sverige billigare!!




絢香(Ayaka) - 三日月(Mikazuki - Crescent moon)
Såg henne i ett japanskt program o blev "förälskad i hennes röst..samt låten.."

No comments: