Monday 26 November 2007

Aldrig mer..

Jag har aldrig varit så slut som imorse.. trodde att huvudet skulle tippa över och jämnas med fötterna!!

Kom till första lektionen iaf.. ;) men när dagen började närma sig sitt slut ville jag bara hem till min säng..!!
Somnade på 1 gång o sov i ja..2 timmar?
Sen var det middagsdags samt pluggdax.. Att läsa texterna som vi fått av prof. Kim har tagit mig 3,5 h!!!
Oj vad min dag låter intressant.. ELLER INTE!!
+ det blir kallare o kallare för varjedag.. :( o inte blir det bättre när man får höra en vän i australien sitta med AC på liksom!!FUSK!


Idag hittade jag ett par fina DBSK skor men vart kan man beställa dem?? 49.95USD kostade dem eller ngt sånt.. helt klart värt det om man kan beställa dem ngnstans..
har även hittat lite andra saker me DBSK.. "tack vare" Tiffy börjar jag oxå gilla dem..mer än förut alltså.. har alltid gillat dem men inte så mycket som nu ^^

Tiff's nya namn är "김,박,賀,赤西"
Mitt nya namn är "중,이,죄,贺,錦戸,加藤"






I'm in love with 鬥牛 · 要不要 (Bull fighting) en ny taiwanesisk serie..Mike e ju bara underbar och super het.. ^^

Mike as Shen Ruo He 沈若赫 in 鬥牛 · 要不要



_______________________________________________

Idag såg jag oxå Spice Girls nya MV... måste säga att det enda som e skillnaden med dem är utseendet (dvs ålder sätter sina spår) men samma typ av kläder o rörelser som förr..haha vissa förändras inte mkt ^^
+ LÅTEN gillade jag inte särskilt mkt, den sa mig inget liksom.

No comments: