Tuesday 27 November 2007

Det tar aldrig slut..

Trodde att jag skulle dö av kylan idag.. Okej jag hade kunnat haft lite tjockare nertill men ändå..
Det var så kallt att jag frös trots min otroligt tjocka vinterjacka!!
Efter lektionen gick jag o Tiff till japanska matbutiken, anledningen till att jag gick dit var att köpa "curry" mix.. men köpte pocky o nudlar istället o när jag kom till t-banan slog det mig att jag hade glömt curryn!! gissa om jag var arg!!!!! Men orka gå tillbaka i kylan liksom!? Nej, jag får gå dit imorn lr ngt!! gaaah hur kunde jag glömma?? det var därför som jag gick dit liksom.. *crying*

Hela kvällen har jag suttit me Kims instuderingsfrågor.. som aldrig tar slut, men det är så med uppsats frågor, still there are soo many answers.
+ vet fortfarande inte vad jag ska skriva under "feminism" i tv-serien.. Det fanns ingen!!haha ^^ i alla falll inte i ep 1 o 165!!
Sen War, anti american issue.. I DONNO WHAT 2 DO?!
ursch ursch jag har suttit med det här hela kvällen.. så nu snurrar hela huvudet, som i en skräckfilm.


+ idag blev jag totalt "kär".. ^^ (men min crush kommer vara över imorn.. ^^) still its najs!
+ måste börja me en "julklappsönskelista"... and I donno what i want... eller så vet jag men det e svårt att få tag på, dvs för mina föräldrar..
+ SM, Yesstyle, Avex, J-storm etc käkar upp mina pengar... frågan är HUR ska jag ha råd me julklappar till alla? (Går dt bra om ni får julklapparna efter jul? ^^)
+ Jag har hittat otroligt snygga kläder från Asien.. men hur ska jag ha råd.. :(
+ Idag frågade mamma om jag vill åka till Hong Kong me henne runt Påsk.. vad ska jag säga JAAAAAAAAAAAAAA!!! :)


Kollade på "Bonjour Paris".. både JunSu o Younho har den mobilen som jag ville köpa i Korea i somras... gaah började nästan gråta!!!

No comments: