Saturday 10 November 2007

LOADS to tell..

Okej så lyckades jag vända på dygnet.. IGEN! inte bra.. och inte blir det bättre när mamma o pappar tjatar på en!
Well well måste komma i säng tidigt i natt annars kommer livet att bli CHAOS.
Dagen har varit väldigt slapp, förutom att jag lagat mat åt familjen, handlat in, och städat upp efter 3.e världskriget aka. mitt sovrum.
Måste säga att det känns bättre när det e städat men när man har mycket att stå i..eller ska jag säga när man studerar!
Ibland undrar jag hur man kan känna att det är jobbigare på univ än i gym.. trots att man hade flera ämnen i gym. Jag har bara ett svar: MAN BLIR TRÖTT AV ATT PLUGGA SAMMA ÄMNE!

____________________________________________________

Igår hittade jag en sak.. 花より男子2 har kommit ut på dvd, med eng-sub.. I SOOOO want it.
I love 道明寺 司 ^^ Undrar om det finns ngn som honom i verkligheten..haha LOVE hans personlighet.. såå WEIRD men ändå så underbar..LOL!
iof 花沢類、西門総二郎 och 美作あきら är undrabara de oxå..fast inte på samma sätt som 道明寺!!
Så jag gick för att se hur mycket jag hade på kontot.. hade ca 600 kr, och det ska räcka till slutet av månaden.. vilket betyder att jag får vänta.. men snart ska jag jobba vilket betyder CASH :)
Eller om jag har tur kan jag kanske få boxen av mamma o pappa i julklapp..

På tal om filmer så fick jag och pappa flytta alla mian filmer, då jag har så många att jag inte längre har plats för alla..
Så vi städa hela bokhyllan och flytta på böcker osv. så NU har jag plats för MÅNGA fler!

______________________________________________________

Nästa år är det dags för OS i Beijing. och en vän har både boende och kan få GRATIS biljetter till flera av eventen.. samt invigning osv. Antingen gratis eller mkt billigt men TACKAR NEJ!!
Vad e problemet? vill han ha stryk på riktigt?
Okej det kommer att vara chaos där pga alla människor osv men ändå det är OS :( :( :(

______________________________________________________

Musiktips..
Zone - 笑顔日和 (Egao Biyori)
Zone - Hanabi~ kimi ga ita natsu
Martin Stenmarck - Det är det pojkar gör när kärleken dör
Martin Stenmarck - Den långa vägen hem (4 km-sången)
嵐-A・Ra・Shi
장나라 - 사랑 부르기
에이트 - 사랑을 잃고 난 노래하네
이승철 - 너의 하늘

No comments: