Tuesday 13 November 2007

Och jag bara öhhh!?

Och så skiter jag i allt o alla.. igen?!
Ibland blir det bara F Ö R mycket.
Nej det handlar inte om elakhet osv, det kallas brist på engagemang!


- "Jag bad honom köpa den åt mig, så när han kom tillbaks.. ge mig den!"
- "Sorry det uppstod problem så jag pallade inte att köpa"
Det var det ^^ Well well att lyssna på andras händelser kan lätta upp livet lite..när man vet vilka personerna är!

Joo.. måste nämna att jag såg en SJUKT störd film igår.. "Attack on the Pin-up boys"
Okej, namnet säger ju rätt mycket + det var Super Junior minus 1 som var med.. Men själva handlingen.. vem kommer på sånt??
Filmen riktar sig till ehm.. 15 åringar men handlingen är för 5-8 åringar..
Aja den va skön att kolla på.. THANKS to Tiffy. Men ärligt, jag skulle ALDRIG köpt filmen..
Fattar inte varför det var så mkt ståhej om den när jag var i Korea.
Tröjor, vattenflaskor, bilder, album, pennor.. ja allt du kan hitta på.. EVERYTHING with Super Junior!!
Shi-Won.. LOL.. Visst e han snygg men kom igen.. Student president??knappast ^^ kanske i någons dröm!

-"Han kommer sent väldigt ofta"
-"Vi hade bestämt att vi skulle träffas för ngn dag sen.. men HAN var sen..HAN(inte jag)"
-"Jag var inte sen.. Jag försov mig bara"

I'm crazy for music..Har fastnat för TOKIO..(INTE TOKIO HOTEL utan TOKIO.. de är från JAPAN och tillhör Johnny's..som alla andra!!^^)
I like 長瀬智也(Nagase Tomoya)..han vann mitt hjärta när han var med i tv-serien マイ★ボス マイ★ヒーロー.(My boss my hero)

- "My comment to Nishikido-kun...What do you want to say to me?"
(SILENCE...)
- "Who the hell are you?"(Looks like a questionmark ^^)
- " ahh.. I'm Ueda Tatsuya" ... (That's a normal reply).. PS..um I want to hear Nishikido-kun sing a song..(ohh.. so u love him)...Yes I love him.."
(See he loves you..)
-"I dont really care for him...(You dont like him?)...I like him...(You DO like him)... I love him"

TOKIO - SEISYuN 青春

No comments: