Thursday 22 November 2007

Finally

Jag fick äntligen tag på 1 litre of tears SP episode.. med eng sub!!
Gaaah...Ryo-chan var ännu hetare nu ^^ helt klart en bra SP...men tankarna kom tillbaka..då jag satt o grät floder då jag såg serien.
Serien borde som sagt kallats 10 litre of tears!!Kan nästan lova att det var så mkt jag grät!
Det slutade med att jag kom i säng runt 03.00 och helt uppsvullen i ansiktet..ingen hit direkt men..
När jag vaknade kändes det som ngn hade knäckt sönder varenda kota i min ryggrad.. + det blev inte bättre när jag RAMLADE ur sängen!!!
Wow..vilken morgon liksom!

Drog mig till univ, tog en caffe latte när jag kom fram..sedan satt vi o lyssna på ett seminarie.. mkt intressant men ibland ville jag bara brista ut o skratta högt. Han som föreläste hade en rolig röst ^^ RIKTIGT ljus.. ^^
Efter lunchen..(med god curry) var det dags för sista samhällslektionen innan tentan med Kim-sonsaengnim!! en bra lektion men hade velat att skulle vara längre då vi hoppade över en del..(dvs tidsbrist)

Kom hem och såg att Big Bangs nya mini album låg ute.. ;) I like "I don't under stand", "Crazy dog" och "마지막 인사"..
Fick även V6 - Honey Beat samt 浜崎あゆみ (Ayumi Hamasaki) - Together When... - en riktigt bra låt.. dt var ett tag sen som jag lyssnade på Ayu..
+ Satte mig med hemläxan.. dvs den Tiff o jag ska göra tills på måndag.. (무슨 X을/를 좋아해/싫어해)
Sjukt jobbigt att räkna upp ^^ (dvs vilka blommor, böcker, filmer osv jag gillar/ogillar) för vet du vad "Orkidé" heter på Koreanska?? Inte jag heller..tills jag slog upp dt!

+ sitter och scrollar runt på yesstyle.. ska beställa kläder.. (för mina studiepengar samt julklappar.. undrar vad slutsumman kommer att gå på?)... Fattig kommer jag bli iaf!

No comments: