Wednesday 7 November 2007

Another package..

Det blev en lååååång dag~~
Först 2 föreläsningar med Eunah sen med Kang.. det var helt okej men blev slut iaf..
Det finns vissa stör moment om man kan uttrycka det så!!

HATAR KYLA.. HATAR REGN..
Varför såå pissigt väder för?? jag pallar inte detta.. inte nog med att man redan är irriterad som en åsna.. vädret gör det inte bättre liksom!!

Efter skolan blev det lite "handling", koreanska 라면 och japanska snacks..gjorde av me kanske 60 kr.. men totalt värt det!
Efteråt åkte jag till Kista galleria för att möta upp en gammal vän (Fjällis aka Sandra).. Till min förvåning hade de stängt min favoritbutik ~~ Attrativo... Varför?? okej som sagt kvaliten är inte 100% men stilen = COOOL
Well well det va kul att träffa Fjällis ;) snacka, ta en fika.. Svenskar o sin "steamers" eller varmmjölk har blivit poppis.. sjukt gott me Irish cream iaf ^^

När jag kom hem låg en avi o väntade så jag rusade upp till affären o hämtade ut mitt paket..
2 cd's från Yesasia och HK :) :)
ARASHI - Vol 7 Time och MC THE MAX - Returns... YAY har väntat som en åsna..haha
Nu väntar jag bara på mitt andra paket från dem.. med NEWS skiva, singel samt 2 filmer.. :)






Idag måste jag posta en rolig video.. jag dör.. Japanerna kan hitta på vad som helst..
Varför kan inte vi ha sånna här underhållningsprogram för??

No comments: