Saturday 24 November 2007

6 dagar kvar...

Okej... Det är 6 dagar kvar tills tentan med Prof. Kim.
Känner mig lite halvosäker.. Pluggade på statsbibblan me Tiff,Yazz o Matilda igår.. o när jag läste mäkte jag att det var vissa saker som vi inte hade haft.. eller så var det bara jag som hade somnat!?
Skickade iväg ett mail till Prof. Kim. och svaret löd: NEJ det har vi inte gått igenom..
MEN VARFÖR STÅR DET DÅ MED I DINA PRESENTATIONER? DVS..DÅ vet man ju inte vad man ska plugga på..
OKEJ vi har fått instuderings papper men ändå..det blir ju lite svårt om man inte kan vara säker på allt..
Oj oj..det här blev komplicerat..lika bra att hålla sig till instuderingspapprena.
Plugg på statsbibblan hela eftermiddagen helt enkelt!!


Jag är trött som en snöboll.. men det kan ju bero på att jag suttit uppe till kl 03.00 o snackat me kompisar över hela världen.. samt kollat på serier ^^
Idag beställde jag iaf mina kläder.. så nu är jag 174US$ fattigare..! men mamma har lovat att betala..ca hälften, då jag ska få några av kläderna som julklapp.. :)
Det blev 1 tshirt, 1 kjol, 1 beanie :) :), 1 klänning/kofta och 1 väst.. (hade velat köpa en väst när jag var i Korea men den kostade 55 000 won.. och då tyckte jag att det var lite dyrt.. så nu hittade jag en för ca 25 000 won.. much better!



Ikväll blir dt tjejkväll hos Nilla.. :) :)
dvs jag kommer att vara D Ö D imorn..Wish me good luck!!

No comments: