Sunday 11 November 2007

Okej?

Okej... Jag som hade fått 10% lycka i mig men så försvann den som vinden!!
Är faktiskt arg!! Vadå.. Okej de är inte Japaner.. de är KOREANER men soo?? de är lika stora i Japan som hemma i Korea.. + det märks ju att det finns människor i detta land, Sverige, som vill ha hit dem!! (då pratar jag om DBSK)
Det roliga är att de har med BoA på sin lilla lista.. och sist jag kollade så var BoA (Kwon) lika mycket KOREAN som DBSK.. fast iof. BoA tror ju att hon är japan..lol!! ^^
Men okej.. jag skulle bli lycklig om Arashi, KAT-TUN, News, Tackey & Tsubasa osv skulle komma..(lol..bara Johnny's artister..men vad ska jag säga.. Johnny vet vad tjejer vill ha ^^)
Ursch..hur kan man ta bort lycka så snabbt??
När jag ändå snackar Johnny's så sitter jag på nålar.. väntar spänt på News-skivorna..o de andra skivorna o filmerna..
I can't wait.. Photobooks etc are coming my way ^^ Måste säga att Ryo-chan är min absoluta favorit.. fast en sak e säker han o blont hår är ingen hit! ((undrar om jag skulle se ut som honom om jag gjorde desamma? Eller skulle jag se ut som Kim JaeJoong? hoppas på Hero ^^))
Dock måste jag säga att Tegoshi-kun passade i sin ljusa färg... ^^ hoppas att han o resten kommer tillbaks till Sverige.. Det var en snabb visit förra året men såå underbar..Memories ^^
Tego-chan o Massu-kun~~


______________________________________________________

Idag var jag till kyrkan.. gaaah det var kallt där inne.. jag frös om näsan!((som vanligt)) men det e inge kul.. för dt e svårt att sjunga när man känner sig som en glasspinne.
Haha prästen var rolig idag.. han brukar besöka andra församlingar för att se hur de har det osv.. samla inspiration. och idag hade han tänkt besöka Imanuel men så kl 07.00 på morgonen kände han att det skulle vara konstigt om han gick själv, så han började ringa runt till folk för att locka me dem, men ingen svarade... LOL ^^
Efter Gudstjänsten hade vi körövning som alltid.. nästa vecka ska vi sjunga Amazing Grace.. på KOREANSKA!! Inte nog med att låten i sig är svår.. nu måste man sjunga den på ett helt annat spårk oxå.
När vi var klara brukar vi alltid "be" och idag så stirrade min körledare ut mig.. så jag tog pärmen och satte den framför mitt ansikte och sa NEJ..jag vill inte.. då svarade han "du kan göra det på svenska" ((fast han sa dt på koreanska)),
NEJ svarade jag..
"okej då får du göra det nästa vecka"((still in Korean))..
"då kommer inte jag nästa vecka sa jag o log mot honom :) "
i alla fall slutade dt med att Hyunwoo fick hålla i bönen..
Efteråt skyndade jag mig till Zara butiken vid Sturegallerian..(Jag köpte ett par jeans, men de var lite stora så jag ville byta storlek)..men de hade inte modellen så då rusade jag till butiken på Hamngatan.. de hade inte heller storleken...varför skulle alla 36:or vara slut??
När jag kom hem kom farmor.. skulle fira pappa.. FÖR NU ÄR DE HÄR IGEN.. ÅRETS JOBBIGASTE DAGAR!!!
1. Farsdag
2. Födelsedag
3. Namnsdag.

HUR LYCKAS MIN PAPPA ATT PRICKA IN DEM?? Vissa gillar att ha lite olika dagar runt HELA året.. men inte han ((okej inte för att han valde dem men ändå))
Men men I love my dad.. såå dt e okej, förutom att man alltid blir pank!!

__________________________________________________________


倖田來未 feat.東方神起 - Last Angel
(Koda Kumi feat. Dong Bang Shin Ki)

No comments: