Sunday 25 November 2007

Om tiden bara kunde stå still

Det blev en bra dag.. först bibblan sen hem till Yazz o sen till Pernilla..
Kom i säng runt halv 3 och klockan ringde vid sådär 06.30. Min första tanke var.. om tiden bara kunde stå still..sådär 3 timmar till!! SÖMN I crave it.

Men NEJ jag steg upp o fixade mig o drog mig mot stan..Frukost med Fredrick.. it was nice :) tackar inte nej till en gratis hotellfrukost..den blev lite kort kanske men bättre än inget
Sen var jag i kyrkan.. o idag kunde jag knappt hålla ögonen öppna.. höll på att tappa min "såntext pärm" sådär 20 gånger..o en massa annat.

Efteråt frågade jag HeaRans pappa om han kunde hjälpa mig med lite frågor..då jag har prov i Koreanska på fredag, koreanska samhället och kultur!
Även prästen hjälpte till..så efteråt kändes det mycket bättre :)

När dagen var över åkte jag hem.. hade tänkt att sova men jag kollade på en tv-serie istället och drömde att jag skulle leva som dem.. vem skulle inte vilja ha 4 snygga killar i närheten?? ^^
Tillbaks till verkligheten.. spenderade ca 3 timmar med att plugga inför provet, genom att svara på alla ord.. och en diskussions fråga.. imorn blir det resten!


____________________________________________________

Åhh jag blir irriterad på vissa människor.. skulle bara vilja slå dem.. måste de förstöra min dag..
har inte sett dem på länge och det har varit skönt.. eftersom jag börjat ogilla dem iaf.. men PLÖSTLIGT så ska man dyka upp...PALLA.. if u said GOODBYE dont come back!! We dont want u anymore.. ^^
____________________________________________________
Avslutar veckan med några hetingar..
(NEWS, Ikuta Toma, Dong Bang Shin Ki, Lee Dong-wook, Mizushima Hiro)

No comments: