Wednesday 12 May 2010

4 done 1 to go..

Idag hade jag 3 tentor!
och det var inte kul alls.

Först kunde jag inte ens höra vad de sa pga trafiken utanför tog över allt!!
Jag kunde bara höra bilar brumma o tuta..yay!!!
Men jag var inte den enda o well, vår lärare var SOM VANLIGT inte så mkt till hjälp.
Hann svara på allt men ja, det var väl sisådär pga ljudet!!

Sedan hade vi 1 timmes grammatik o ord, samt uppsatsskriving, totalt 42 saker.
Som skulle klaras av på 60 min, hur tänker de?? uppsats o konversation tar TID att skriva!!
Men det var inte slut där.. sen hade vi ett 8 sidor långt läsförståelseprov, som var proppat med ord o annat smått o gott!!!!!!
Det liknade en blandning av läsning och grammatik, vilket gjorde oss mycket arga med tanke på att tiden i sig var knapp!
Jag hann svara på allt o halft kolla igenom, men tycker synd om dem som inte hann klart med allt, det är värre, de kommer def. inte klara nivå 4.

o jag som undrat varför det är så många som failar nivå 4, jag fick svaret idag!


Imorn är det intervju, jag är sist ut... vet inte om det är bra eller dåligt, får se helt enkelt.
På fredag kommer mamma (^__^)

No comments: