Monday 10 May 2010

Minnen o tårar

Idag som sista uppgift fick vi välja mellan 3 ämnen.
Jag valde att skriva om "den person som jag vill träffa."

Den person som jag valde att skriva om är nog den person som betytt allra mest för mig.
Men som jag inte längre kan träffa, se, prata med, vara bredvid.
Ibland ångrar jag att jag inte sa mer saker när personen fanns vid min sida, men å andra sidan så var jag liten och då tänker man inte på samma sätt.
Om jag skulle få chansen att träffa den personen igen så skulle jag....

Tiden rusar iväg, det har gått så många år men minnena är fräscha som att det var igår.
Känns konstigt att jag för första gången talar om det, och dessutom skrivit en uppsats om det på koreanska.
Jag lär få skriva den igen, imorn under tentan om jag inte gissar helt fel.



Idag gick jag upp för HELA 19 våningar... i värmen o fuktighetens Korea...
skulle behöva sova men måste P L U G G A

No comments: