Saturday 8 May 2010

Ingen åsikt...

Idag satt jag med mina läxor..samt förberedelser inför sluttentorna.
Måste dock säga att visa ämnen vi har är helt.. ja.. vem kommer på dem!?
Jag har inte en enda åsikt.. för ja, kan inte göra ngt åt dem o dessutom så är det ngt koreanskt och det är svårt att skriva att deras syn på saker är HELT galna, de skulle behöva psykologisk hjälp.
men tillslut efter ja.. 7-8 timmar så har jag gjort allt!!! gjorde även en del igår oxå..så totalt 12 timmar kanske!?
Jag har heller ingen känsel kvar i min högra hand.

Innan jag ska ta det lugnt, dvs se på tv, ska jag gå igenom alla ord jag precis översatt, ca 200 st (^__^;;)

Igårkväll åt jag middag med Sayuri, köttbuffe, det var ett tag sen + hade bra sällskap.. ursch vad ska jag göra i Sverige utan henne (T__T)

Började dagen med en scone, kan säga att den smakade som hemma... önskar att jag kunde baka scones här... MAMMA... ta med sconemix (^^) eller ge mig ett lätt recpet så jag kan göra det här..
Imorn blir det lunch med Sayuri sen mer glosplugg o grammatikplugg, men är klar med det jobbiaste i alla fall!
om 6 dagar är mamma här...!!tiden rusar iväg, men som sagt, först har jag 5 tentor att klara av *suck*

No comments: